Friday, January 12, 2007

That so ´06



Mm ja vet det var ett bra tag sen..men nu väntar en händelserik vår och med en ny kamera på fickan så lovar jag att dokumentera så mycket jag kan. Ett (”vinter”)(”lov”) har passerat och lämnat spår, (inte i backen dock..)

Kommer med glädje att lämna saker bakom mig och se framåt.

INFO kommer inte att glömmas så lätt dock, en verksamhet som satt sina spår i hjärta och själ, som förutom skänkt mig insikt och erfarenhet, fantastiska vänner.

Slänger med några bilder som får symbolisera ett gånget år, och jag lovar att höra av mig inom kort.

Glöm inte Jönköpings lokalTV på måndag. Jönköping Runt heter programmet och kanske känner ni igen moderatorn som för samtalet om Jönköping som en expansiv stad..

Sista slaget..



The office

Mangan o Putte


Boysen på kansliet



MKV-middagen

..det kommer mera

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wey.. You made me proud man! Let's jiggin with it.

Tschüss Bisou Kiss Kyss o Klem
//das kleine krokodil

-anno internationale!

Här kommer Årets Fuling: (om du glömt att träna under en tid, lite för länge)
~Öppna cirkus 50 flaskor champagne! Man får såna otroligt nice'a valkar i händerna att folk inte tror ngt annat än att man pumpat som en tok me hantlarna! And that's soooo '07!

2:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:02 PM  

Post a Comment

<< Home